Zehrabyndr Kızlar doktor bugun bebegimin suyunun cok fazla oldugunu soyledi gebelik sekeri olabilir dedi simdi nolcak bebegim ne gibi riskin icinde hic bir bilgim yok😔😔
hellobaby0 Zehrabyndr bana da suyu fazla dedi ama şeker yüklemesi yaptırmıştım çıkmamıştı 35. Haftamdayım bir daha da yapmadılar
Zehrabyndr hellobaby0 evet bende yarin sabah gidip yaptricam kesin olarak ordami cikyor gebelik sekeri olup olmadigi
1suranur1anne Zehrabyndr ben 35 haftalıkken hastaneye gitmiştim doktorum suyumun çok olduğunu söylemedi 36 haftamda sancım vardı hiç ciddiye almadım erken geldi bana yalancı sancı sandım gece doktora gittim bebeğimin suyu çok olduğu için az sancı hissetmişim aksatma canım sürekli sor için rahat değilse başka bir doktora sor mutlaka
Zehrabyndr gamzosgamzos ne oldu peki canm gebeliginim devamini nasl gecirdin bebekte herhangi bir risk oluyormu
Denizgiller Benimde kızımda fazlaydı 32.haftadan son ana kadar, bana yansıyan olumsuz kısmı ödemim çok oldu son 2 hafta şiştim baya ve bebeğim makat geliş olmadı dönmedi yani sezeryan oldum 39.haftada