Nrylyl 3 ve 4.gunlerim çok çok ağırdı. Hep kustum hic yiyemedim eklem kas ağrılarıyla 2 gün sadece inledim. Sonraki günler normal grip gibi. Arada ter atıyorum arada halsiz oluyorum arada boğaz ağrısı hafif bir öksürük var ama ev icin de dolanarak geciriyorum