Kızlar yarın tam 40 haftalık oluyorum. Ne suyum ne nişanım geldi ne de düzenli sancım var. Randevu aldım yarın kontrole gitçem. Geçen hafta o hastanenin aciline gittiğimde bi kadını 40 haftan dolmuş sezeryana alıyoruz seni diyip yatış verdiler. Aynı şey başıma gelir mi alırlar mı doğuma yoksa 1 2 hafta daha bekletir mi acaba? Çok tedirginim 😔