Sysesra kıyamam ya, ben 3.5 yaşındayken kardeşim oldu hatırlıyorum o günü. Babam bi kutu şekerle beni ananemlere bıraktı, bi süre nefret etmiştim kardeşimden 🙈😁 7 yaş anlaması için uygun bence izah edin, gerekirse hediye alın gelirken sana hediye getirecek falan derseniz belki ikna edici olur