Kızlar ben düzenli olarak 28 günde regl olurum şaşmaz 13.gün de düzenli olarak yumurtlamam olur hem takvimde hem ovülasyon testinde de öyle çıkar bir kürtaj geçmişim var iki ay oldu reglim düzenim hiç bozulmadı da şükür ama ben yumurtlamamı bildiğimden 3 gün test yaparım emin olurum sadece normalde bugün yumurtlamam lazım dün test yaptım çok çöm silik çıktı şaşırdım yineledim yine silik bugün yine yaptım ama hala silik yarın olacak gibi de değil baya silik ya erken oldu ya hala olmadım ama bu bir ilk ya da testler mi yanlış artık bu ay başka test yapmam yenisini almam olacaksa olur yapacak bişey yok sizin başınıza böyle şey geldi mi?