Eylul966 bugün cok daha iyiyim biraz kemiklerim ağrıyor, öksürüğüm de azaldı. Hastanede daha kötü olurdum diye düşünüyorum. Psikolojik yönden ve yalnızlıktan. Evde eşim baktı en azından. Hastanede de olsam ilaç veremeyeceklerdi. Çok sükür atlatıyorum. Tat koku gitti. Ama ayaga kalkıyorum. Bebek hareketleri de normal. 🙏🏼 Teşekkür ederim size de önerilerinizin hepsini yapıyorum valla yapmadıgım şey kalmadı 4 gündür.