busra6161
valla doğumla kıskanabilirmi gercektn bilmiyorum ama sunu hic unutmuyorum 8 ay önce düşük yaptim 10 haftalk cildirmak uzereydim sancidann doktoruma dedimki neden bu kadar aci çekiyorum dktr demistiki sen suan normal dogumla esdeger bir sanci cekiyorsun demisti hep derim küçücük bişeyle kocaman bir olurmu diye ama doktor oyle demişti😣