Alıyorum alıyorum sanki bitmeyip çoğalıyor siz de böyle hissediyor musunuz ? Birde ben e bebekten online alışveriş yapmaya biraz tırstım kargo süreleri çok uzun oluyormuş 15-20 gün gibi mağazasına gidicem heralde içime şüphe düştü 😂 o yüzden bitmiyor bitemiyor şuan sizler ne durumdasınız neler aldınız ? Neler kaldı ? Yada bitti mi ?