Arzu10 Kız bebekleri gününden önce mi doğar gününde mi 38+4 günlük hamileyim heyecanla kızımızı bekliyoruz 🤰🏻😍😇
Eylul41 Arzu10 genelde kızlar erken gelir derler yani eskiler öyle söyler tabi zamanında doğan da oluyor
bilnazo68o Arzu10 bizde 30 hafta olduk göreceğiz erken mi geçmi gelecek erken doğum riskimiz var ama bakalım abisi geç gelmişti mesela 😁
Ozgrrr Arzu10 bnm kızım 25 aylık 40+5 de dogdu şimdi hamileyim tekrar bakalım nee zaman gelir oglum bnde merak ediyorum
Seuety Arzu10 Valla değişiyor kimi 42 de dogum yapıyor kimi 37 de şans 😂bana zorunlu suni sancı verdiler 37+4 te ben dayanamadım sezaryen istedim 37+5 te sezaryen oldum 10 ay önce 🌸
Arzu10 Seuety bende sezeryandan yana değilim Yanımda ailelerim çok kalamazlar herkesin işi var o yüzden kendimi toparlaman zor olsun istemiyorum
Eylul2021 Seuety suni sancı cok mu zor bende normal istiyorum fakat korkuyorum ya 33.haftadaki henuz 37 de çağırdı kontrole=( doktorum normal doğum taraftarı son dakikaya kadar beklicez dior
Seuety Arzu10 ben tek kaldım tek baktım 10 aydır da tekim kimsenin evinde kalmadım kimse yanımda kalmadı işten ziyade psikolojik olarak çok kötü sezaryen bence yani ağrılarım hala var mesela 10 ay olmasına ragmen