nazlisamac35 38+4 günlük hamileyimm vee hamilelik cekilmez bir hal aldı izmir yanıyorr ayaklarim desenn şislikteen üstüne basamıyorum tembel kızım ne zaman dogucak bilmiyorum 😂
Arzu10 nazlisamac35 aynı durumda olan ben 😂 aynı haftadayız kızım her durmak bilmiyor ama gelmiyor da😂 napcaz bilmiyorum 😅
Austosprensi_ nazlisamac35 evet bende bekliyorum doğsun artik ayaklarım taşımıyor artık izmirin sıcağı mahf oldum her yerim şiş şiş cok zorlanıyorum 37 deyim bende
Baharrr90 nazlisamac35 al bendende o kadar 38+4 ne gelen var ne.giden.normal doğum istiyorum gelmezse napcaz bilmiyorum suni sanciya kalmayız ins
elifinannesiiii nazlisamac35 bu seneki bebeler dünyada olup bitenleri gördükce gelmekten vazgeciyorlar🙈