Merhabalar bebeğim 34+6 günlük kilosu 2395 6 gün kadar gelişme geriliği var. Damarlardan kan akışım az olduğu için. Doktor tekrar perinatologda damarlarımı inceletmemi söyledi çok kötü ise sezerynla alırız dedi. Benzer bir olay yaşayan var mı neler yaşadınız ne düşğneceğimi şaşırmış durumdayım