Merhaba arkadaşlar. Benim bır sorum olacaktı emzirmeyle alakalı. Sorun şu ki benim göğüs uçlarım çok küçük dokunursam soğuk vs temasında biraz çıkıyor fakat o da geçici bıir şekilde. Doğumdan sonra sütüm gelir mi vs. düşüncelerine şimdi de ya bebek ememezse düşünceleri eklendi. Benim gibi olan arkadaşlar var mıdır? Varsa nasıl bir çözüm buldular. Meme ucu çıkarıcı ,silikon meme başlığı çözümler arasında fakat kafam karıştı. Ayrıca süt sağma pompası hakkında ne düşünüyorsunuz sizce alınması şart malzemelerden midir? Cevaplarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler 🐥😊