Merhaba anne ve anne olmaya adım adım yaklaşan annelerimiz . Şimdi benim 34 haftalık ama karnım çok büyük bebeğim de iki hafta önden gidiyor ama doktorum daha demedi ne zaman doğum yaparsın felan çocukda sıkıntı yok dedi kendi doktorum uzak yaşadığım şehir de özel hastane yok ve ben bu zamana kadar başka şehire gittim hastaneye şimdi de gidemiyorum uzak olduğu için yollar beni mahvediyor devlette sıra bulmak çok zor bi sıra buldum ama çok tedirginim acaba iyi doktor mu diye benim gibi böyle durumda olanlar ne yapıyor sezeryan mı tercih ediyorlar yoksa normal mi normal se nasıl olacak ?