Dün post acmistim tedirginim nasil yenebilirim diye doktor önce ultrasonla bakti karnima sonra da sekreteri gelip altinda ne varsa cikar etegini yukari kaldir cati yerine otur dedi oturdum doktor geldi bacaklarini koy dedi kenarlara koydum sonra örtüyü örttü ayy heyecanliyim demeye kalmadan doktor soktu parmagini aci var evet ama bagirtacak kadar değil normal iliskiye nasil giriyorsaniz öyle bor acıydı doktor acıyormu dedi çok değil dedim eldiveni cikardi bitti zaten ondan sonra ne leke geldi ne de kanama yani korkulacak hic bir sey yok korkmayin 😂