Canım annelerim ben daha yeni hamileyim doktorum 0.4lük ile başladı 6 haftalık kalp atışlarını bile duymadım daha kese ve bebeği gördümde.
Vurunurken koldan mı göbekten mi vurunmak daha iyidir ? Bide vurduktan sonra ertesi güne kadar yeri ağrıyor sizce ağrıyı ne hafifletir 😔