Anneler merhaba 38+1 haftalık hamileyim bebeğim normal de çok fazla hareketli gün içinde falan baya fazla hissediyorum fakat dünden beri hareketleri daha az bu hafta da olanlar sizin hareketler nasıl? Alışmışım sürekli bebeğin hareket etmesine bugün biraz garip geldi nette de baktığımda 38 den sonra hareketler de azalma olur rahimde ki yeri daraldığından diyor.