AnnesiyimM53 24 haftalık gebeyim ve bugün kontrole gittim ve bebeğimin 22 haftalık gözüktüğünü iki hafta geriden geldiğini söyledi doktor böyle bir sorun yaşayan var mı ne yapmam gerek
Cansu13 AnnesiyimM53 36+1 deyim hala iki hafta gerideyiz boy ve kilo olarak sıkı takipde doktorum şuan testlerim ve ayrıntılım sorunsuz çıktı o yüzden Bekliyoruz. Mutlaka ayrıntılı ultrason ve ikili tarama testinizi yaptırmış olun
AnnesiyimM53 ay-se sanırım iyi beslenmiyorum ben hiç o yüzden böyle et tavuk falan hiç bişe yemiyorum
nntok Cansu13 benimde öyle 2 hafta geri karın çevresi kafası boyu normal sizin hepsi mi 2 hafta geri benm bebiş az kilo alıyor
Bebegimicin1 Cansu13 doktoruniz her hafta konturole cagirdimi ilk gebeligimdede 2 hafta gelisim geriligi vardi ama her hafta konturole cagirmamisti simdi 31+2 yim doktor dun bundoan sonra her hafta gel mutlaka dedi
Cansu13 nntok baş çevresi uyumlu kafa ve boyu iki hafta geriden geliyor. Şuan kilo alıyoruz ama az takibi haftasına göre o yüzden sıkı takip ediyor doktorum şuan
AnnesiyimM53 nntok valla onu bilmiyorum kilosumu falan iki hafta geriden geliyo dedi belki de döllenmen geç olmuştur dedi
nntok Cansu13 ben 36+6 da gittim kilosu 2600 boyu da 48-49 dedi ya benm tek korkum haftaya inş Sezeryan olucak ciğerleri tam gelişmiş olur mu hani geriden gidiyor ya bebekler ? 39 da alıcak ama 2 hafta geri bu bebek 37 gibi
Cansu13 nntok o konuda bilgim yok malesef. Bana erken doğum riski için geçen hafta ciğer geliştirici vuruldu
AnnesiyimM53 ay-se meyve çok yiyorum aslında ama genelde ekmek arası domates ekmek makarna cips çikolata nerde zararlı bişe var hep onları yiyorum bence o yüzden gelişmiyo bebek
AnnesiyimM53 Cansu13 anladım canım benim senin ki geç gerilik benimki erken ondan korkuyorum bi sorun olur mu diye