Kızlar bebeğimi 21. Haftada hissettim şu an 25.haftamdayım ama hep az hareket ediyor anca uzanıp baya bir beklicem karnımla oynicam ki bir iki tekme atıcak sadece sabahları birde gece biraz kımıldıyor gün içinde nerdeyse sayılı hareket ediyor bir sorun mu var bilmiyorum detaylıda veya ultrasonda herhangi bir sorun çıkmadı şükür ama yine de korkuyorum. Benimle aynı haftada olanlar sürekli hareket hissettiklerini söylüyor üzülüyorum.