Elifmeht61 Gebelik okuluna giden annelerimiz var mı? Varsa memnun musunuz özellikle Trabzon da tavsiye edebileceğiniz bir yer var mı? 🤗
BusraUras Elifmeht61 üstte kalsın diye yazıyorum. Benim bir arkadaşım gidiyor sordum cevap gelince yazarım buraya.
BusraUras Elifmeht61 kanuni eğitim ve araştırma hastanesinde yapılıyormuş pandemi dolayısıyla onlinemış eğitimler şuan. Hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz.
MineLule Elifmeht61 Ben gidiyorum Kanuni eğitim ve araştırma hastanesi numune kampüsünün egitimlerine katılıyorum hastahanenin internet sitesinden başvuru yapın kaydınızı alıp WhatsApp tan iletişime geçiyorlar eğitimler online
Melek6177 Numuneye giden arkadaşlar var onlarda whatsap üzerinde grupları var ordan bişeyler yapıyorlar soruyorlar grupta doktor diyetisyen falanda varmış sanırım öyle duymuştum
Elifmeht61 Melek6177 numune de ki doktorlara muayene olmadan katılabiliyor muyuz acaba? Geçen yıl ilk gebeliğimde oradan randevu aldım doktor odaya 2-3 kişi alıp tek tek sorup içeriye muayeneye alıyordu herkes herkesi dinliyordu mahremiyet yoktu bir daha da gitmedim devlet hastanelerine
Melek6177 Elifmeht61 bilemiyorum canım 🤷🏻♀️ Aynen geçen sene öyleydi ama artık tek tek alıyorlar sanırım biri çıkış biri giriyormuş öyle kalabalık içeri alma yokmuş sıra bulmak zor ama bi bakın isterseniz
Alka Elifmeht61 Ben numuneye gidiyorum genelde kadın doktorlar daha yoğun olduğu için mecbur hızlı hızlı alıyorlar bende rahatsız oldum erkeğe gidiyorum artık daha sakin