Sidar21 öncelikle sakin olun hiç bir acı kalıcı değil Allah’ın izniyle geçecek hepsi. Bebeğinizi yatağa yanınıza alın orda kalsın ordan sık sık emzirmeye çalışın. Parol içmekten korkmayın ağrınız çoksa bir de öneriliyor mu bilmiyorum ama anestol krem var ağrı kesici belki sürebilirsiniz doktorunuz onay verirse. Siz kuru tutun Allah’ın izniyle geçecek ben ağrım çok olunca çok üzüldüm sezaryen den ne farkı kaldı ki dedim ama öyle hızlı geçiyor ki iyiki normal olmuş dedim. Azıcık sabır inanın tünelin ucu ışık dolu ama şöyle bir bakarsak karanlık sandığımız tünelin içi bile ışıl ışıl