Iremnurr18 zorunlu değilse sezaryen bile olma derim spinal sezaryen ile doğum yaptım. Ayak bileklerim 3 kat şişti ödemden. Baş ağrısı 2 3 gün oluyor ama çatlıycak şekilde. Ve normalde spinal ile doğuma girenler konuşuyor gülüyor gözleri açık ben 3 defa baygınlık geçirdim ve konuşmaya halim bile yoktu. Narkoz çok ağır geldi genel anestezi almış gibi oldu doğumdan çıktığımı hatırlıyorum ama ne konuştuğumu hatırlamıyorum çıkarken çok acıyo çok acıyo demişim ağlamışım bi kısmını biliyorum. Bence genel