Güzel anneler, 35+2 tim. Az evvel kontrolden çıktım. Nst de düzensiz ama 60ı geçen ağrılar çıktı cuma günü tekrar gideceğim yüne nst ve alttan muayene edecek. Normalde 25 ağuostos planlı sezeryan tarihi ama doktor beklemez diyor. Sorum şu, oldu ki Doğdu bi sorun olur mu? Korkuyorum ve şu an psikolojik sanırım ağrı hissediyorum . İyi birşeyler duymaya ihtiyacım bar sanırım 😓😓