halimeeeey benim de doğumumdan sonra olmuştı baya bi süre rahatsız olunca doktora gittim kaçak falan var mı diye baktı yoktu malesef. Malesef diyorum Çünkü sorun yok deyince bişey de yaptıramıyorsun. Velhasıl kendiliğinden 6-7 ayda azaldı 2 sene sonra geçti ama çok utanç verici bi durum 🤦♀️