7 aydır kan sulandırıcı kullanıyorum memelekete doğum yapmaya geldim ilk defaa gittiğim doktor kan sulandırıcı yazmasını rica ettim bana dediği şey ben önermiyorum yazmıyorum tahlilim de 4 genimde heterozigot öyle saçmalık mı olur bu keyfi bir durummu ki