Selamlar yakın tarihli ve benim ayıma uygun bir post görmediğim için sormak istedim. 22+2 günlük hamileyim. Tsh değerim 1,14 Aralık içerisinde (0,27-4,20) T4 ise 0,81 (0,93-1,70) . Doktorum endokrinolojiye gorunmelisin dedi hemen randevu aldım ama bu süreçte beni neler bekliyor, deneyimleyen annelerden yorumlarını rica ederim. Fazla evham yapmıyorum rahat bir hamilelik geciriyorum çok şükür ama tiroid konusu beni endiselendiren bir konu 🙄