Ayseq Antalyalıyım kimse bursaya sıcak demesin çarpılır 😅 ama sıcak yani burası da hamile olmasam sanırım bana bu sıcak dokunmazdı.Akdeniz,batı akdeniz taraflarında tammuz-ağustos ayları atlatana kadar yerlisi bile tatil yapmaz.Evde otururuz sabahın köründe denize gideriz,11 olmadan evde olunur duş alıp klima altında yatılır 😅 geçmiş olsun size de klima çarpması kötü olur direkt size gelmesin hiçbir zaman klima