Kızlar selam dünden beri kasık agrım cok oldugu için bugun sabah doktora gittim. Kontrolde bebekte bi sıkıntı olmadıgını gayet güzel ilerledigini söyledi iğne yazdı 3 kutu 3 gün arayla vurulucam. fakat benım kasık agrılarım ve lekelenmem oluyor e bebekte bi sıkıntı yoksa bu neden olur anlamıyorum bu arada 12+6 günlük dedi doktor burda da 13+3 gösteriyor teşekkür ederim simdiden