Merhaba ben yine buraya yazmıştım cuma günü kürtaj oldum bugün kontrole gittiğimde doktor ufak parçalar kalmış dedi vajinal ilaç verdi bir de ağızdan 5 tane ilaç verdi elime. 6 saate bir iç için temizlenir dedi. Ama öğlenden beri kuru kuruya resmen doğum sancısı çekiyorum kanamam başlamadı doktora ulaşamıyorum. Vajinal ilaç iki saat sonra geri çıkmıştı acaba o yüzden mi kanamam olmadı 😭başına gelen var mı