Melekkiz_1 evet canım benim de yüksek çıktı doktor diğer hormonlara paralel olarak yükselebileceğini söyledi ilaç başlattı 2 aydan fazladır kullanıyorum normal değerlere indi kullanmaya devam edeceğim için ferah olsun dahiliye ilaç başlatacak aylık takibini yapacak ilacını düzenli kullandığında düşecektir 😊