Nuraslanklc bende ilk düsuk yaptığımda 3′5aylikti sonra 5 ay sonra hamile kaldım simdi 5 aylık hamileyim umudunu yitirme ve bol bol dua et rabbim hakkımda hayırlısını ver de. Abimde doktor hep dedi iyi bebekler Yaşar ama sağlıksız bebekler düşer demişti. Ve cennette sana şefaat edecek biri var ne mutlu bizlere