gebeskaplumbaga Merhaba hanımlar bugün kontrolde doktor kilomuza 1800 gr boyumuza 44cm dedi sizin bebişlerin kilosu ne kdrdı bu haftada normalmi bizimkide öğrenmek istedim🙈💕
Hiraa gebeskaplumbaga merhaba canım ben 32+1 de gıtmıstım 2 kilo 300 gram dedı boyuna bakmadı sanırım soylemedı benım bebiş önde ama senınkı gayet ıdeal 😍
[silindi] gebeskaplumbaga 32+3te 1750ydi birazcik geride ama sorun olacak kadar degil bi hafta kadar dedi bana 😊
atomcatandtheboysmother Ben de 32+1 de kontrole gittim 1933 gr 44,5 cm boy. Gayet normal kilosu canım haftasına göre. Zaten düşük olsaydı doktorun beslenme şeklin için de bir şeyler söylerdi.☺️ Sağlıkla gelsin hepsi.
Hiraa gebeskaplumbaga amiin hepimiz inşallah canım sımdı ıse 35 haftalıgım 2 hafta sonra kontrolum var bakalım rabbım hepımizi kurtarsın 😍