Dilekskmn25 Arkadaşlar merhaba 12 haftalık hamileyim bugün doktorum ikili tarama testi olup olmayacağımı sordu ben de kararsız olduğumu söyledim. Sizce ne yapmalıyım görüşleriniz ve deneyimlerinizi merak ediyorum.
Gizemmmii Dilekskmn25 bence olmalısın üçlüyü olmasan bile ikiliyi olmalısın diye düşünüyorum. Çünkü arkadaşımda hiç birini yaptırmamış 6. Ayında doktor sorun gördünüğü söylemiş hemen ikili falan istemiş özelde yaptır benim istediğimi söyle yapsınlar demiş oda gitmiş yüksek fiyat söylemişler yaptıramamış oda. Şimdi 38 haftalık ve bebeğin gelişimi durmuş bebek 35. Haftada kalmış 3 günde bir kontrole gidiyo şuan o kadar pişman o kadar kötü ki vicdan azabı çekiyo resmen keşke yaptırsaydım belki müdahile edebilirlerdi diyo 🤷🏼♀️
Cinarinannesiiiii Dilekskmn25 ben ikiliyi oldum düşük risk çıktı üçlü tarama da yaptırdım oda temiz çıktı olmalısın bence
mathildaa Dilekskmn25 2li guzel çıkarsa 3lu vs gerekmiyor zaten. Ben 2li yaptırdım sorun çıkmadı, bugünde detaylı yaptık
Dilekskmn25 Gizemmmii doktorum kontrolde ense kalınlığına baktı 1-0.3 dedi değeri gayet normal iyi dedi o yüzden gerek var mı diye çok düşünüyorum
BBYaman ikilide bişey cıkmazsa 3lu ve 4 lute gerek yok. Ben ikili yaptırdım bişey vıkmadı 3 ve 4 e gerek olmadıgını soyledi doktor onda riskli cıkarsa 3 ve 4 yaptırabilirsin emin olmak için ama testler yinede bazen dogru cıkmıyor@Dilekskmn25#16652782
Dilekskmn25 BBYaman doktorum kontrolde ense kalınlığına baktı 1-0.3 dedi değeri gayet normal iyi dedi o yüzden gerek var mı diye çok düşünüyorum
Dilekskmn25 Cinarinannesiiiii doktorum kontrolde ense kalınlığına baktı 1-0.3 dedi değeri gayet normal iyi dedi o yüzden gerek var mı diye çok düşünüyorum
esradmrz en güveniliri şuan için fetal dna ancak bütçesi olmayanların ilk tercihi yine de ikili test olması gerekiyor. Atlanmaması gereken bi konu.
Minikkuzugeliyoor Dilekskmn25 ben kendimde sağlıkçıyım. Hem bi sağlıkçı olarak hemde bi anne olarak ikili ve üçlü testleri tavsiye etmiyorum. Ki testlerde bebekte bi problem olduğu anlaşılırsa tedavisi yok zaten. Testlerin yanilma payı da oldukça yüksek. Test sonuçlarına göre bebegin engelli vs. deseler hamileliginin kalan zamanını hep bi sıkıntı içerisinde geçireceksin. Senin psikolojin içinde iyi değil yani. Tedavisi olmayan bi sorun içinde O testleri yaptırmak çok saçma akışına bırakmak en güzeli. Allah’tan gelene razı olmak… 🙏
Dilekskmn25 Minikkuzugeliyoor evet tabiki ne olursa olsun o benim bebeğim tedavisi olmayacaksa yapmaya hiç gerek yok😪