Kızlar merhaba, bugun doktora gittim 38+5 im uygulamaya göre son 9 günüm kaldı, devlet hastanesine gidiyordum 1 ay öncesine kadar ordada bana en baştan beri tahmini doğum tarihim bu ayın 11i olarak söylendi yAni uygulamayla aynı şekilde. Şimdi özel hastanede bana daha 2-3 haftan var dedi doktor nts de sancım vs. Çıkmadı ama 38+5 olan birisi için 3 hafta çok uzun bir süre değil mi? Okadar takıldı ki kafama tekrar devletteki doktora gitmek istiyorum. Bu şekil durum yaşayan oldu mu?