Slm kızlar 11+6 hamileyim duşük riskim var yasımdan dolayı dun gece eşim trafikte bi olay yasadı bende buna uzuldum ve gerildim.Birden karnımın sag tarafına agrı girdi ama uzun surmedi.Bebişime bişey olurmu diye cok korktum.Dusuk olsa nasıl anlasılır.