sevincfurkann Merhaba 30+0 haftalık hamileyim. Bugün ultrasonda kilo olarak 10 gün boy olarak 2 hafta geriden geldiğini söyledi doktorum. Böyle olup zamanında ve sağlıklı doğum yapan var mı. Gerilik ilerlerse erken alırız dedi
2-prensesannesiii sevincfurkann Benim 2.3 hafta falan geri geliyordu kızım hiç erken almak durumu olmadi kendi sancilarim.gelince 38.2 de doğdu kızım
Rabia64 sevincfurkann bence bol bol dinlen et yumurta kaşar yogurt süt ceviz falan tüket ablamda beslenme bozuklugu vardı hiç biseyi doğru düzgün tüketmezdi doktoru beslenemene dikkat et gelisim gerilikvar deyince bunları tüketti