nursaritas Merve2702 idrarımda enfeksiyon çıktı bana da 500 MG olanını yazdı devlet hastanesindeki kadın doğumcu başka bir doktor da üniversite hastanesindeki doktor da monurol şase kullanabilirsin buna gerek yok dedi