Ela532 Ben 2 ay önce doğum yaptım. Kendi sancımı hiç beklemediler. Çok yoğun biri olduğu için işini çabuk bitirmeye çalışıyor. Doğumdan sonra 2 günde odamda toplam 10 dk anca durmuş ya da durmamıştır. Evet doğumda bi sıkıntı yaşamadım evet bilgili bir doktor ama keşke başka birinde doğum yapsaydım da kendi sancımı bekleseydim. Suni alıp tansiyonum yükselip zorunlu sezaryen olmasaydım.