Bugun kontrolle gıttım 33+2 günlük hamileyım akdenız anemısı tasıcıgılım olduğu ıcın kanım hep dusuk doktor gene dusuk olduğunu bır daha geldıgım de yatış verıp kan verıcegını soyledı hamıleyken kansızlık sebebı ıle kan alanlar süreç nasıl ıslıyor stres oldum