Gizemeris Kızlar 26 haftalığım bugün değerlerim baya düşük çıktı kan ilacı verdi ama aklıma çok takıldı gebeliğini etkiler falan dedi birde idrar yollarımda iltihaplanma çıktı onun içinde fitil verdi bu durumu ilaçla atlatan var mı🥺
UsanmazPandaaa Gizemeris kaç çıktı canım benım 7 çıktı dahiliyeye yolladılar 29 haftalıgım serum takviyesi aldım
esdemom Gizemeris benimde çok düşüktü ilaç kullanamıyordum. Aile hekimim günde 2 tane kullansan doğuma kadar toparlarsın dedi içmezsen takviye yapmak zorundasın dedi. 1.5 aydır içiyorum sayıyı bire düşürdük. 33. Haftaya gircem çok şükür toparladım bebekle ilgili bir sorun olmuyormuş genelde anneye zarar veriyormuş doğum öncesi ve sonrası
Betl Gizemeris Benim tüm gebelik boyunca hiç yükselmedi 10 dan yukarı çıkmadı son 1 ay doğuma 15 iğne vermişti doktor ohh rahatım derken kızım 1 hafta geç geldi doğum sonrası 8 e düşmüştü yine doğumda bu konuda sıkıntı yaşamadım ama 24 saat dolmayi beklemeden herkez gitti sezaryan olan gitti ben 3 gün hastanede yattım kan takviye falan olmadı ama gözetim altında durdum
Selin12- Gizemeris yabanmersini yiyin be siyah üzüm çekirdeği ile beraber birde pekmezi bir bardağın içine koyun üzerine limon ve su ekleyip karıştırıp için ve keçiboynuzu özü var ondan muhakkak tüketin gerçekten kandegerlerini yükseltiyor benim 7 di bir ay içinde 11 yükseldi bu şekilde
Gizemeris esdemom ay çok sevindim ya. Doktorum dahiliyeye yolladı serum takviyesi için dahiliye de alerjik reaksiyon olur yapamam hamilesin dedi. Günde 2 tane demir ilacı verdi
UsanmazPandaaa Gizemeris serumun içine bebek alerrji yapmasın diye alerji önleyici ve vitamin koyuyorlar kuzum
esdemom Gizemeris bende sizinle aynı haftalarda kullanmaya başladım günde 2 ilaçla topladık. Darısı başınıza inşallah değerleriniz çabucak düzelir
UsanmazPandaaa Boncugummmm yok fazla bi düşüklük yoktu benım son 1-2 aydır düştü anıden çarpıntılar nabız sesı kualgımda baş dönmesi ile gittm
Gizemeris UsanmazPandaaa öyle dedi bilmiyorum ki ya. 1 ay sonra kontrole çağırdı umarım ilaç işe yarar
UsanmazPandaaa Gizemeris inşallah canım bende ilk aldıgımda çok kötü oldum 2-3 dakika sonra oksıjenle normale döndü 4 ekim doğum tarıhımız o yüzden serum serumdan sonra ilaç takviyesi alacagım anca toplanır