belisila Adetimden 1 gün önce erken gebelik testi yaptım çok çok silik çıktı, aynı günün gecesinde yani ortalama 8 saat sonra falan normal gebelik testi yaptım o da silik çıktı 😂 adetten 6 gün önce degil 2 gün önce yapsam yine de çıkmazmış, ben erken gebelik testlerine de güvenmiyorum açıkcası. Arkadasım hamile değildi onda da çift çizgi çıktı büyük bi hayal kırıklıgı yaşadı ben o yüzden güvenmeyip normal gebelik testi yaptım bi de. Hakkında hayırlısı olsun insallah 🌸