ZeynepKara MucizemE 6+1 deyim benimde fazlasıyla ağrıyo göğüs ağrımda var yatakta dönerken bile uykumdan uyanıyorum o derece 😞 bebeğimide gördüm kalp atışınıda duydum çok şükür 🤗
MucizemE ZeynepKara bende keseyi gördüm darısı bana haftaya kalp atışını duyma gideceğiz 🙏🏼 Bel kaaık ağrım benimde fena uyutmuyor bazen doktorum normal dedi rahim büyüyüp genişlediği içim oluyor dedi progeston verdi yatmadan önce onu kullanıyorum
MucizemE Selnnn ben 5+3 deyim dün Randevum vardı keseyi gördük kalp atışı haftaya derdi sen duya bilirsin belki 6 ile 7 nci haftada duyuluyormuş inşallah duyarsın🙏🏼
MucizemE ZeynepKara inşallah gerek kalmaz ama iyi bir ilaçmış kanamam olamadı Allah’a şükür ama doktorum düşük önleyici ve bel ağrısını giderici dedi
Livakerem Bende 4+3 üm kizlar. Kuyruk sokumum inanilmaz agriyor. Adim atarken 9 aylik gibi yuruyorm kuyruk sokumumdan.
SemraBayraktarAkbas Livakerem geçer Can'ım bir haftaya kadar ben öyleydim yatarken yürürken otururken her koşulda ağrırdı hatta korkup doktora gittim ama korkulacak birşey yok dedi şuan daha iyiyim
TazeAnneyim Bende 5 haftalık hamişim 😊😊 Ve keseyi dün gördük fazla görünmese de ve randevuya giderken tuvalete sıkışık gel dedi doktorum