Hanımlar daha sabaha kadar bebeğimi yaşıyor biliyordum sabah genel kontrolde bebeğimin kalp atışlarının olmadığını söyledi doktor alınması gerektiğini söyledi sana hap versem aletle alsam canın çok yanar dedi zayıfsın o konuda dedi bayıltılıp kürtaj olmalısın dedi bende narkozdan korkuyorum riski var mı hep çok korkmuşumdur bilgisi olan paylaşırsa çok iyi olur