Pinar-nehir Perşme günü sezrysn dedi doktor bebek hep ters sizin bebişler kaç haftalık döndü 38 hftlığım şuan ikinvi gebeliğim ilki normaldi
Zhra_cil Pinar-nehir Canım bende 38+4 üm benim bebeğim de makat. Her türlü egzersizi yaptım dönsün diye ilk gebeliğim bu arada. O yüzden yarın sezeryan oluyorum
Pinar-nehir Zhra_cil ben herşeyi yaptım ama olmıymca olmuyo napalım kısmet bölemiş demekki spnialmi olucaksınız