Yagmur_849884 evet gittim doktora bana antibiyotik verdi aksef adında haftaya idrar tahlili vermeye gideceğim tekrardan. Olumsuz konuşmadı evet biraz yüksek dozda cıkmıs ama geçmeyecek bişey değil endişe etmeyin bebeğe de suanlık zararı yok dedi içimi baya rahatlattı kısacası :)