Kızlar Geçen ay detaylı da bebeğimin kalbinde anormallik saptanmıştı fetal ekoya girdim fallot tanısı koyulmuştu yani kalp damarları ters temiz ile kirli kan birbirine karışıyor.Akciğer damarları gelişmemiş ve delik var dediler bunun altında yatan genetiksel ve kalıtsal hastalıklar engel durumu olabilir dediler amniyosentez önermişlerdi.Haziran sonu yaptırmıştık ölüm gibi geçen bir süreçti ne olacak ne çıkacak diye kafayı yedim çok zor bi süreçti bugün aldık çok şükür sonuçlar temiz kalıtsal bi bozukluk kromozomsal bi sıkıntı çıkmadı 😍 Rabbim bekleyen herkese beklediği güzel haberi nasip etsin inşllah ♥️♥️ Doğunca bi kalp ameliyatımız olacak oda Allah’ın izniyle atlatılır 😍 burda çok post açtım çok dua eden oldu Allah razı olsun 😍