Ebvent Kızlar 18 haftayim bugün kontrolüm vardı gittim vişne suyu içtim içeri girmeden ama sıfır hareket yutkunuyordu o kadar bacaklarını toplamış uyuyor dedi döndüm filan ama nafile. Var mı başına gelen ne yiyip içmeli doktora gitmeden görmek için
Mavisim93 Ebvent bende şurda yerimi alayım 29. Haftaya gidiyoruz küçük hanımın hala yüzünü göremedik hep kapalı duruyor 😊
yasolinn Ebvent tam olarak sabah yaşadım aynı şeyi detaylıya girdim ilk de göstermedi doktor sonra bakalım bişeyler ye dedi çikolata yedim vişne suyu içtim süt dediler onu da içtim ama nafile 1buçuk saat sonra tekrar girdim yok göstermiyo dedi
Burcu4135 Ebvent ne istersen ye ic fayda etmiyor. 31+6yız biz hala göremedik yüzünü düzgün. Eli ayagı kordonu hep suratında. Cuma günü kontrolumuz var hic ümidim yok. Dogunca görecegiz artık 😁
Bulutsevdasi Ebvent 39 haftalık olduk. Elini yüzüyle kapatıyor. Hatta bildiğiniz yüz üstü kapanıyor. Kendini hiç gostermedi . Artık doğunca gorucez hanımefendiyi
Avokadoo @Ebvent bizimki hosteriodu baya yuzunu falan cinsiyet ogrencegimizde net gostersin die cikolata tatli yedim normalde de sevmem bebede uyumus tatli yiyince 😂 sonra hic bi sey yemeden gittim bi su ictm susadikca bizimki yine yuzunu falan baya acti guldu 😅
atomcatandtheboysmother Burcu4135 ay aynı bizimki. Kordonu kolu,ayağı,bacağı. Asla net göremedik yüzünü. Azıcık burun azıcık göz diye diye 32+4 e geldik. Bence de doğunca göreceğiz 🌝🤗🤗
Burcu4135 atomcatandtheboysmother ajahah aynen bi burnunu biliyoruz az biraz nasıl. Neyse az kaldı artık idare edecegiz. 😁
atomcatandtheboysmother Burcu4135 Ayy sağlıkla gelsinler artık biz daha kime benziyor kavgası yapıcaz çünkü🤗🤗🌼
Ceri5 Ebvent 30. Haftada gostermedi, ne yapsam olmadi 33 te tekrar gitmistim iste o zaman gosterdi. Gostermediginde arastirmistim ne yapabilirim diye, tamamen bebegin keyfine kalmis 🙂
Yenibirannee Ebvent 36+4 haftaligim daha gecen hafta gorebildim yüzünün yarısını 🤣🤣 elleri ayaklari kipir kipir ama elleriyle suratini kapatiyor anca durte durte yarisini gorebildik. Ben karpuz yiyip gidiyorum cok hareketleniyor
Ayseee4238 Ebvent evet benimkide geç gösterdi çikolata meyve suyu neler neler denedim göstermeyince göstermiyor devamlı bacaklarını kapatıyordu. Şimdide yüzünü hiç gostermiyor 32.haftamdayim daha yüzünü göremedim detaylıda foto alamadık. Utangaç bebisler😄🤗