Merhaba 36+4 deyim
geçen ay doktor bir ay sonra gel çatı muayenesi yapalım demişti fakat randevusu 17 si var benim de o zamana kadar az bi sürem kalacak, emin değilim beklemeliyim mi. Yoksa özele bi görünsem mi doktorda değiştirsim gelmiyor şuan iyi gibiyim sadece 17sine kadar ne olur bilmiyorum siz olsanız ne yapardınız?