Hanımlar merhaba geceden başlayan sabah aşırı şiddetle devam eden bel bacak ve karın ağrım var yürüyemiyorum nerdeyse . Doktora gittim kan ve idrar aldılar idrar yolu enfeksiyonu var dediler suda çözünen bir ilaç verdi ama ne yaptıysam ultrasondan bakmadi bende korktum düşük olabilir mi bel ağrısı düşüğün en önemli belirtisi ultrasondan baksaydi iyi olduğunu bilseydim iyi olurdum ama şuan çok merak edyrm bebek iyi mi bu durumu yaşayan varmı idrar yolu enfeksiyonu bu kadar şiddetli ağrı yapar mı