Cansuyu90 Merhaba kızlar, 38+6 hamileyim kızım olacak. Dün dopum yaparım unuduyla gittim hastaneye ama hala doğum kanalına inmemiş. Kız erken gelir derler benimki geç gelecek anlaşılan. Sizin kaçıncı haftada indi? İnmediyse naptınız?
isimsiz1i Cansuyu90 dün gittim 30 haftalığım ikizler ikiside baş aşağı dedi kanala girmiş mi anlamadım
2sy Cansuyu90 benim tam 37. Sezaryen olacagim ama kanala inmis hem de baya ilerlemis bas olcusunu almakta zorlandi. Haftaya sezaryen olacagim insallah saglikla kucagimiza alalim 🙏🏻
Cansuyu90 isimsiz1i baş aşağı oluyo genelde ama kanala inmemiş oluyo. Kanala girse beneği göremezdi kafasını da ölçemez..Benimde kaç aydır kafa aşağıda. Ama dün kanala daha inmemiş dedi.karnımda indi halbuki bebek neden inmemiş anlamadım birde doğuma 1 haftam kaldı yani🤦🏻♀️
Cansuyu90 2sy sezeryandan korktuğum içiin normale yöneldim.yaşadığım yer aşırı sıcak sezeryan olursam beter olurum şu halimle bile cehennem azabı çekiyorum🤦🏻♀️ doktorumda zorda kalmadıkça normal yapmamdan yana.çatı muayneside oldum dün normale uygun dedi. Benimde son 1 hafta kaldı doğuma..bebek inmezse sezeryanla alır sanırım🤦🏻♀️ Allah hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah🙏🏻