Benimde 21. Haftam kasıkta olmasını dün sordum harektlrrini kasıkta hissediyorum çünkü ultrasondada kasığımda duruyor yukarıda değil doktor korkulacak bsey yok daha küçük canı orda olmayı istiyor dedi çok uykucu bnmki sanırım ultrasonda hiç uyanmıyor ama gün içinde hareketlerini bayağ hissediyorum bu aralar karnımda ağrı var sebebini anlamadım 5 kilo aldım 😱